Direct aanmelden!

We hopen dat jullie een fijne tijd hebben in onze praktijk. Toch kan het zijn dat je iets niet begrijpt, ergens ontevreden over bent of andere opmerkingen hebt. We waarderen het als je daarover met ons in gesprek gaat. Dan hebben jullie en wij de ruimte om dingen uit te leggen en te zoeken naar een oplossing. Als dat niet lukt of onvoldoende is, biedt de KNOV (beroepsorganisatie van verloskundigen) een klachtenregeling. Je kunt deze hier vinden. Hier kun je ook terecht voor klachten rondom het maken van echo’s. Voor de lactatiekundige zorg van Breast Best is er een aparte klachtenregeling en kun je terecht bij NVL Borstvoeding. Mocht dit niet tot een resultaat naar tevredenheid leiden, dan kun je nog terecht bij Klachtenportaal Zorg, waar Breast Best ook is aangesloten.

KNOV kwaliteitsregister

Wij staan als verloskundigen ingeschreven in het kwaliteitsregister van de beroepsorganisatie KNOV. Verloskundigen die hierin geregistreerd staan werken volgens de standaarden en overige richtlijnen van de beroepsorganisatie en zorgen dat hun kennis en vaardigheden op peil blijven.

Onze echoscopisten staan ingeschreven in het kwaliteitsregister van de Beroepsorganisatie Echoscopisten Nederland (BEN). Echoscopisten die hierin geregistreerd staan werken volgens de standaarden en overige richtlijnen van de beroepsorganisatie en zorgen dat hun kennis en vaardigheden op peil blijven.

Corianne van Meerten is als lactatiekundige IBCLC aangesloten bij de beroepsorganisatie NVL Borstvoeding.  Lactatiekundigen die hierin geregistreerd staan werken volgens de standaarden en overige richtlijnen van de beroepsorganisatie en zorgen dat hun kennis en vaardigheden op peil blijven.

Met de lactatiekundige zorg van Breast Best zijn we ook aangesloten bij Klachtenportaal Zorg, onder nummer 11020. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen. Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past. Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.